35
éve
Építőanyag kedvező áron
Építsen velünk! Számíthat ránk...
Hívjon minket
(26) 375 171
info@dalostuzep.hu
Építőanyag kereső
Termékeink
Grafit Reflex Színezze ki homlokzatát! Tetőszimulátor Minőségi lakások Ürömön

Meglévő versenytársak

Az egyes építőanyagok reklámozását a gyártók végzik. Ehhez informatív és ma már az adott márkára a Google-ben jól megtalálható céges honlapokat működtetnek. Emellett nyomtatott kommunikációs anyagokkal látják el a forgalmazókat. Illetve folyamatos továbbképzéseket tartanak a kereskedőknek és kivitelezőknek, és természetesen rendszeres akciókat szerveznek.

Az építőanyag kereskedők kiemelt fontosságú feladata, hogy a vásárlói szándék megfogalmazódásakor ott legyenek a vásárolni kívánó előtt. Ebben meghatározó szerepe van a telephely elhelyezkedésének és a kereskedés ismertségének. A több évtizede a megszokott telephelyen működő kereskedések nagy előnyben vannak ebben a versenyben az újonnan alakultakkal szemben.

Ma már a lakosság 60-65%-a rendszeresen használja az internetet, és az internetezők szinte mindegyike tájékozódik a neten nagyobb értékű vásárlásai előtt. Az építkezésnél is így van ez. Az internetet rendszeresen használók nem fogják az idejüket pazarolva személyesen felkeresni az építőanyag kereskedéseket, hanem a honlapjukról tájékozódnak az irányárakról, és személyre szabott árajánlatokat kérnek egyszerre több építőanyag kereskedéstől is. Ezért a kereskedők számára a legfontosabb kommunikációs feladat, hogy kedvező helyen jelenjenek meg a keresőben a keresett építőanyagokra.

  • Ebben a versenyben fontos megkülönböztető tényező, hogy az egyes építőanyag kereskedők mely építőanyagokat tartják a számukra legfontosabbaknak, és ezekre hányadik helyen jelennek meg a Google találati listáján.
  • A legkeresettebb építőanyagokra ma már igen erős a verseny a forgalmazók között.

Az építőanyag kereskedők által alkalmazott stratégia meglehetősen eltérő.

  • Az ismert építőanyag kereskedők ma már a forgalmazott termékkörüket részletesen tartalmazó holnapokat működtetnek.
  • Jelentős különbség van közöttük abban, hogy milyen mélységű információt jelentetnek meg az egyes termékekről a honlapjukon.

Egyre több építőanyag kereskedő több weboldalt is üzemeltet. Ezek a honlapok 1-1 fontos termékkörre szakosodnak, és ennek megfelelően erről a termékkörről részletes információt tartalmaznak.

  • Ilyen kiemelt fontosságú építőanyag pl. a kémény. A kéményre szakosodott honlapok részletes információt tartalmaznak a forgalmazott kéményekről, és a legfejlettebb specializált honlapok nemcsak telefonos tanácsadással, hanem kémény kalkulátorral is segítik az internetezőt tüzelőberendezésének és a választott tüzelőanyagnak megfelelő kémény kiválasztásában.

A kémény mellett pl. a falazóanyagokra és tetőcserekre szakosodott honlapok is eredményesen működnek, és segítik az internetezőket a tájékozódásban és a választásban.

  • Néhány fontos építőanyagra, pl. tetőcserépre, térkőre, kéményre értékes információt tartalmazó információs portálok is működnek.

Az építőanyag kereskedők másik része egy honlapot tart fenn, és ezt a honlapot igyekszik eredményesen üzemeltetni, és biztosítani a honlap magas látogatottságát, és a látogatók minél jobb kiszolgálását a honlapon.